Sprawozdanie Zarządu z działalności GK Berling
22
sprawozdawczego, a jeżeli z uzasadnionych powodów nie jest to możliwe, jak najszybciej
publikuje co najmniej wstępne szacunkowe wyniki finansowe.
Emitent nie opóźnia publikacji raportów finansowych, jednak ze względu na niewielką
liczebność kadry potrzebuje odpowiednio dużo czasu na przygotowanie rzetelnych
sprawozdań. Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności, Spółka nie publikuje
szacunkowych wyników ani prognoz finansowych.
1.3.1. W swojej strategii biznesowej spółka uwzględnia również tematykę ESG,
w szczególności obejmującą zagadnienia środowiskowe, zawierające mierniki i ryzyka
związane ze zmianami klimatu i zagadnienia zrównoważonego rozwoju;
Spółka nie jest objęta obowiązkiem raportowania niefinansowego w zakresie ESG.
1.3.2. W swojej strategii biznesowej spółka uwzględnia również tematykę ESG,
w szczególności obejmującą sprawy społeczne i pracownicze, dotyczące m.in.
podejmowanych i planowanych działań mających na celu zapewnienie równouprawnienia
płci, należytych warunków pracy, poszanowania praw pracowników, dialogu ze
społecznościami lokalnymi, relacji z klientami.
Spółka nie jest objęta obowiązkiem raportowania niefinansowego w zakresie ESG.
1.4.1. W celu zapewnienia należytej komunikacji z interesariuszami, w zakresie przyjętej
strategii biznesowej spółka zamieszcza na swojej stronie internetowej informacje na temat
założeń posiadanej strategii, mierzalnych celów, w tym zwłaszcza celów
długoterminowych, planowanych działań oraz postępów w jej realizacji, określonych za
pomocą mierników, finansowych i niefinansowych. Informacje na temat strategii w
obszarze ESG powinny m.in. objaśniać, w jaki sposób w procesach decyzyjnych w spółce
i podmiotach z jej grupy uwzględniane są kwestie związane ze zmianą klimatu, wskazując
na wynikające z tego ryzyka;
Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności, Spółka nie publikuje strategii
biznesowej i nie planuje tego w najbliższej przyszłości.
1.4.2. W celu zapewnienia należytej komunikacji z interesariuszami, w zakresie przyjętej
strategii biznesowej spółka zamieszcza na swojej stronie internetowej informacje na temat
założeń posiadanej strategii, mierzalnych celów, w tym zwłaszcza celów
długoterminowych, planowanych działań oraz postępów w jej realizacji, określonych za
pomocą mierników, finansowych i niefinansowych. Informacje na temat strategii w
obszarze ESG powinny m.in. przedstawiać wartość wskaźnika równości wynagrodzeń
wypłacanych jej pracownikom, obliczanego jako procentowa różnica pomiędzy średnim
miesięcznym wynagrodzeniem (z uwzględnieniem premii, nagród i innych dodatków)
kobiet i mężczyzn za ostatni rok, oraz przedstawiać informacje o działaniach podjętych w
celu likwidacji ewentualnych nierówności w tym zakresie, wraz z prezentacją ryzyk z tym
związanych oraz horyzontem czasowym, w którym planowane jest doprowadzenie do
równości.
Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności, Spółka nie publikuje strategii
biznesowej i nie planuje tego w najbliższej przyszłości.
1.5. Co najmniej raz w roku spółka ujawnia wydatki ponoszone przez nią i jej grupę na
wspieranie kultury, sportu, instytucji charytatywnych, mediów, organizacji społecznych,
związków zawodowych itp. Jeżeli w roku objętym sprawozdaniem spółka lub jej grupa
ponosiły wydatki na tego rodzaju cele, informacja zawiera zestawienie tych wydatków.